Logo nie takie proste jak malują. Zaprojektowanie logo dla firm to wyzwanie

0
107

Logo to jeden z najważniejszych elementów prezentujących firmę. Pojawia się wszędzie i jest jej znakiem rozpoznawczym. Dlatego warto dokładnie przemyśleć i zaprojektować ten mały, ale jakże ważny znaczek.

Zaprojektowanie logo dla firm oddaj w ręce specjalistów

Zaprojektowanie logo dla firm to wbrew pozorom trudne zadanie. A cały proces jest obarczony wieloma zasadami. Z jednej strony logo powinno być estetyczne, proste a z drugiej rzucające się w oczy i zapadające w pamięć. Prostota wiąże się z tym, że logo staje się ponadczasowe, ale jednocześnie łatwo jest nam je zapamiętać.  Z drugiej strony delikatne, przewrotne rozwiązania sprawią, że logo nie tylko utkwi nam w głowie, ale rzuci się w oczy i skłoni do przemyśleń. Ważny jest w tym przypadku element zaskoczenia i wplecenie w pozornie proste rozwiązania, elementów nieoczywistych. By to zrobić trzeba naprawdę tęgich głów, choćby takich jakie ma w swoich szeregach firma tworząca strony internetowe.

Firma tworząca strony internetowe wie jak robić dobre logo

Wśród zasad, które przyświecają twórcom log jest między innymi ta związana z kolorami – tych powinno być mało, a najlepiej nie więcej niż trzy. Biorąc pod uwagę kolorystykę warto też zastanowić się i stworzyć projekt loga w kontekście zamieszczenia go na różnych materiałach, fakturach, wielkościach np. na koszulkach, kalendarzach, banerach, etc. Warto stworzyć taki znak firmowy, który wszędzie będzie prezentować się dobrze i wyraziście, a także by można go było pokazać w jednym kolorze (zwykle czarnym lub białym). Należy także uświadomić sobie, że proste linie, bez cieniowania czy dodatkowych finezyjnych dodatków sprawdzą się lepiej. Dlatego warto w tym przypadku zastosować elementy geometryczne. Logo zwykle składa się z logotypu czyli przekazu tekstowego a także sygnetu będącego symbolem graficznym kojarzonym z marką.

Na logo nie oszczędzaj. To inwestycja na lata działania firmy

Projektowanie logo to zadanie wymagające czasu. Prace rozpoczynamy od samego pomysłu, koncepcji a następnie sięgamy po narzędzia graficzne pozwalające ideę urealnić. Potem czekają nas żmudne poprawki i udoskonalenia. A efektem powinno być dobre logo, które na dobre zapadnie w pamięć naszych klientów i będzie ponadczasowym symbolem naszej marki. Warto sobie uzmysłowić także że na tym procesie nie można oszczędzać. Bo przecież logo to znak, który zostanie z nami przez lata działalności firmy i nie będziemy go zmieniać.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here